Dinda fund

Hottest Followers

Monday, January 30, 2012

USM - Day 1

Assalamualaikum Readers,


Hari yang panas...segala keringat kuar mengalir dari tubuh aku arini.Kalau xkerana nk belajar, xmau la aku dok Penang ni...Panas btol !!! Dimulakan dengan mengangkat 3 beg skaligus , aku rase aku dah jadi HULK arini sgt gagah mengangkut beg2 aku naik tangga turun tangga.

Kalau nk cepat cmpkn je beg tu...hehehe.Golek2 la dia turun tangga sendiri. Menginap di desasiswa tekun a.k.a Hotel Tekun bilik no.43 & aku baru abes paper BM yg nmpk senang tp mak ai...puas perah otak ni nk pilih jwpn yg plg tepat.Nak didadukan jwpn pun xtahu....Jwp jgn xjwb hingga titisan peluh or jam yg terakhir.Finally, siap !!!

Hotel aku utk 2 weeks ni...baldi oh baldi...
Adoiii...nape adoiii ? Lapar la pulak. Nsb baik dok sini byk pilihan mknn.So oklah...hilang sikit rindu kat mskn ibu yg smmgnya sedap dihati anaknya ini.Cutekan ayt aku memuji ibuku tercinta....

Anyway guys, aku stop dulu ye...nk mandi & nk start study coz esk aku ade paper mikroekonomi.Otak ni dah la beku... nak cairkan kena byk membaca dan membaca....

Stock mknn aku utk mlm ni..kat sini byk bjln jadi lapar saje....kopak  kalau dok USM lame2.

See you till next entry & take care guys :)

Lots of Lurve ~~

2 comments:

AxieAziz said...

exam!? good luck ehh! =)

rEaliTi hIduPku said...

wah..best nyer... 2 minggu duk sane untuk exam la ek?? patot la x nampak ri nie.. :)