Dinda fund

Hottest Followers

Tuesday, December 6, 2011

Kesabaranku Diuji..

Assalamualaikum Readers,

Ya ALLAH Berikan La Aku Kekuatan Untuk Menghadapi DugaanMu ini....
Sesungguhnya Aku Tidak kuat..Hanya PadaMu Tempatku Mengadu...
Sesunggunya Engkau Maha Mengetahui Apa Yang Terbaik Untukku...

Sangat tenang dalam bekerja...happy2, gelak2, makan2 itu hobby aku.Tiba2 je...

Tik check email..
Napa kak ?
Bacela dulu...
Wah! kena tembak berdas2...

Stress Woooo !!!! Aaahhhh

Apela slh aku lagi kali ni...pls la, bila nak blame someone tu pandang kiri kanan.Kalau ak xbuat keja tu xpe...ishhhh, sakit hati btol.Anyway, nanges sudah semestinya untuk releasekan tension ni after that redha jela ye.Aku kuat...that why dapat dugaan mcm ni.Buatkan hati aku lebih tabah selepas ni.

Lepas ni,apa pun yg berlaku lantak la...aku xnak amik tahu.Aku sakit, susah, senang semua sendiri.Jadi lebih baik aku fikirkan perasaan aku je...xgitu...hehe...:P.

Lots of Lurve
Cik Dinda ~ ~

1 comment:

rEaliTi hIduPku said...

Sabar itu separuh dari Iman... Orang yang sabar akan sentiasa diredhai oleh Allah... Oleh itu, sabarlah selalu.. Kalau nangis 2 boleh hilangkan tension, nangis la sepuas2 nya... Insyaallah lepas 2 akan ok semuanya ;)